make Up Sex

Hei, dette er min første historie håper det vil gjøre, vil gjerne kritikk

Det var lørdag, jeg og to venner ville en fest, jeg hadde også invitert eksen Alexander.

Alexander er en snill og omsorgsfull fyr, brunt hår som er litt ostyrligt grå grønne øyne og et blendende smil. Jeg på den andre del er en forholdsvis liten jente, med ganske store bryster i e-cupa, en ganske fast rumpe som buler litt, og jeg kan godt gå ned en halvkilo eller to, jeg er definitivt ikke feit, men litt magen bule som liten.

Jeg er 17 år gammel og Alex er 19. Selv klart, inviterte jeg ham til fest fordi jeg visste at jeg ville få faen hvis jeg gjorde det, og han er jævla god i senga.

Det var ikke lett å få ham der, men det gikk da han kom så Jeg møtte ham med en klem, han igjen spurte hvordan jeg så ut.

– Forstår du ikke det? Jeg svarte litt lite syrlig

– Ja, men du er fint uten all Horseplay
.

Jeg smilte og så vi gikk inn.

Senere på kveld så vi snakket, vi klemte og som vi sto der så Jeg visste hvordan det begynte å krible i kroppen din, en velkjent kribling.

Vi satte oss ned på sengen, og når vi satt der så Vi begynte å kysse, kjærtegnet han meg over hele kroppen min, og jeg visste hvor kåt jeg ble av hans berøring, når vi Riksrevisjonen og necked så Jeg begynte å stryke hans kuk som var nå svært hardt, sakte, begynte jeg jacking off ham inni buksen.

Når vi dannet og kjærtegnet varandea så Jeg sa at vi måtte vente til alle gikk til sengs fordi det ikke var mulig å låse døren.

Dessverre, det var en smertefull ventetid begge var ekstremt god.

Vi gikk ut seg selv på balkong, røyking og kjærtegnet hverandre jeg rykket ham litt leken inni buksen.

Når det har vært et par timer, og huset begynte å tømmes for folk så vi gikk inn i vennens soverommet igjen, ble vi kliner og kjærtegnet hverandre, tok han hånden før skjorten på meg og begynte å stryke magen min, og deretter gikk opp mot BHN der han presset brystene mine, trakk han ned BHN og lekte med brystvortene mine som var nå stiv av hans behandling.

Jeg sakte begynte jacking off ham, og etter et par minutter så Jeg sugde ham lenge og hardt.

Etter sugde jeg ham så vi kledd av oss, og jeg straddled ham, sakte, jeg senket meg ned på pikken hans inntil han bunnet meg, da Jeg begynte å ri ham, fort og hardt, stønnet han og ba meg om å knulle ham raskere, noe som jeg gjorde, jeg knullet ham hardere og raskere enn glukagon damp før i mitt liv.

Han kastet meg rundt så han kom over og vi endte opp i misjonær, knullet han meg fast og hardt mens han sugde på brystvorten min, jeg stønnet og ba ham om å knulle hardere.

Han kastet beina opp på sine skuldre og på På den måten kom han videre inn i meg.

Jeg spurte ham om å ta meg bakfra så Jeg sto på alle fire og han dyttet hans kuk i fitta mi hardt og bestemt, som han knullet meg så Han begynte sakte presser tommelen i ræva meg, jeg stønnet høyere og høyere, han knullet meg hardt og banging ræva før jeg kom i en sterk orgasme, når jeg kommer så Jeg rykket opp til ham raskt til han kom over meg.

—————————

Sorry for eventuelle skrivefeil, tastaturet virker knte virkelig i orden.


Leave a Reply

