Den Beste Han Hadde Hatt..

Her skjer alt

Da vi la oss matte jeg ha sex med typen for a fa han til a sove! Den beste han hadde hatt.. Nar jeg gikk ut dora sa ga jeg nummeret mitt til han. Det tok ikke lang til for han sovnet og jeg ble hentet i en ny bil! GÅ GÅ GÅ… Sa ringte han meg igjen men det blir neste historie

 

og petter fortalte hva som skulle skje og sa hvis jeg ikke var me sa ville di fortelle typen  min hvor jeg hadde vart pa lordagen. Sa sa han takk igjen.. vi gikk ut pa kjokkenet og jeg sa jeg matte komme meg hjem.. Na viste jeg hva som skulle skje.

Sjefen min

Ei sabla snerten dame, er’a. Pikken banket, blodfylt og kat og jeg klarte ikke vente lenger. Jeg svelget igjen og stirret pa det slanke benet. Jeg visste ikke at Sjefa fremdeles var her. Svosj, borte.

Leave a Reply

