Du Er Stor Og Hard Og Na Glinset Det Av Saftene Dine Pa Kuken Din.

Cancun del 1

 

‘Ohhhh Alex,’ hvisket hun, samtidig som hun presset hodet mitt mot kjonnet sitt.  Det skulle ha kommet et nytt band som skulle spille i kveld.  Tilbod Max meg a bli med de til suiten deres og ha sex med Dorte.?? 

‘Ohhhhh Alex,!!!!’ Dorte og Max var tilbake og Dorte ville danse mere.  Jeg kjente kribblingen i ballene mine igjen og for jeg kunne si noe som helst, kom det en ny ladning med sad og enda en.

Den nye bilen

Setet formet seg etter kroppen min og jeg la hodet bakover pa nakkestotten og bare not oyeblikket.Du smilte for deg selv hele tiden og kroppen min reagerte voldsomt pa deg. Jeg stoppet pa utsiden av leiligheten din og ringte opp til deg, ba deg ta en titt ut av vinduet og frydet meg nar jeg sa overraskelsen i ansiktet ditt. Du stonnet og lot pikken din gli inn og ut av munnen min. Jeg lot tungen leke over kukhodet ditt, slikket i meg saden din og tungen gikk pa vandring pa skaftet ditt. Du er stor og hard og na glinset det av saftene dine pa kuken din.

Badetur

De var de fineste guttene jeg visste om! Jeg kjenner noe bevege seg ved ansiktet mitt, og skakker pa hodet og myser ut. Han har tydeligvis sett pa oss, og runket, og pikken star i giv akt oppover magen. Jeg gaper over hodet pa kuken til Torstein og gnir tuppen mot ganen min, mens tunga mi leker over hele hodet. Ømt og forsiktig.

Hvordan kan en manns stemme alene fa henne til a kjenne harene reise seg pa armene? Nar katheten ligger som et lag med dis om kroppen, og sansene er skjerpet som hos et vilt dyr, vil hun vare i stand til a oppfore seg normalt? Hun kjenner hvordan han pumper inn i henne og stivner til. “Jeg har et tilbud du ikke kan si nei til. Han er rolig og tilsynelatende uanstrengt, men samtidig enser hun denne villskapen i oynene hans

De snakker lavmalt og litt anstrengt om maten og lokalene. Hun stopper bratt opp i garderoben. Opphisselsen er i ferd med a ta overhand, og hun kan se det pa ham at han skjonner hva som skjer. Hun kjenner blikket hans brenne i nakken.

Hun rekker ikke a lure noe mer. For hvert stot gar det ilinger fra issen og ned i tarne. Et jobbtilbud?

Leave a Reply

