Hun Sa Hun Skulle Teste Noe, Tok Handen Ned Under Forkleet Og Strok Den Opp Gjennom Laret Mitt For Hun Sier Jeg Hadde Lett Ridd Deg, Hun Vet Ikke Hva Hun Gikk Glipp Av.

Ubeskrivelig syn

Trine som jo var gjest, matte fa velge, og hun valgte 8.

Da kl narmet seg 1 om natten, fikk jeg melding pa tlf.

Na var det like for de kom begge to, sa Endre ba henne ga av litt. Han fikk presset frem mellom all stonningen, at han aldri hadde hatt en sa kraftig og deilig orgasme for.Han ba oss begge stille oss pa alle 4 sidenav hverandre, og ba Trine velge et tall.

Trine folte det samme, og ga han et stort kyss da vi alle la i sengen. Hun skrev ned nr sitt, sa han kunne ringe om han fikk lyst pa henne igjen. Han fortalte hvor godt vi smakte, og sa at na var han i lykkeland. Han smabet litt i dem, og Trine stonnet.

Vi ville begge kjenne stralen inni musen, sa vi hapet begge det ble oss.

Jeg satt meg i sengen, a sa pa tv der, og var kjempe spent.

Rollespill mot dusjen…

Jeg apner gylfen i buksene, og trekker dne sakte ut av bokseren, og stryker fingrene langs skaftet, i det jeg ser du reiser deg sakte opp igjen.

Utenpa buksene gnir jeg den ene handa sakte opp og ned, mens oynene er festet til dine sensuelle bevegelser i dusjen der inne. Forst titter jeg opp, for jeg stille som bare det, sniker meg pa tarne opp trappen trinn for trinn. Jeg kjenner jeg skjelver mer, og hiver et oyeblikk etter pusten, apner doren og lister meg inn, morkt, trangt, men far lukket doren, og trer av meg skoene… Kanskje har du bare satt pa dusjen for a lure meg, kanskje ER jeg i feil hus, hvordan kan jeg vite det? Jeg kan tydelig hore stralene fra en dusj na, mot et badekar eller lignende, og bare den lyden, av rennende vann! Jeg vet ikke om du kan hore dette innenfra, og i det jeg gar mot huset og doren, piper det i mobilen.

Sakte, stille, snikler jeg meg narmere doren, og er meget spent pa hva du har funnet pa. Du skal ike helt vite, bare ane, det er meningen.

Jeg blir mer spent, og sniker meg videre opp, helt opp, og kommer inn i en ny gang mellom 3, nei…4 ulike rom.

Frisorbesoket

En vakker brunette med store struttende bryster, jeg bladde noen sider pa mafa, for jeg stoppet pa den erotiske novellen.

Etter de vanlige instruksjonene til frisoren sa kommer praten i gang, hun lurer pa om jeg er gift, noe jeg ikke var. Hun visket forsiktig “er du kat na, har du lyst pa meg? Jeg sugde brystvortene stive, hun presset de mot meg og na var hun virkelig kat.”Jeg vil ha mer, skrek hun” og presset den stive pikken min inn mellom bena sine igjen. Jeg var sistemann igjen, sa det var vel egentlig ikke tvil om hvem som stod for tur na.

Det var januar og iskaldt ute, jeg fant en ledig stol mens jeg ventet pa at det skulle bli min trur hos frisoren. Der satte hun seg pa kjokkenbenken, mens hun fisket opp en stor dildo fra vesken sin. Hun smog igjen handen sin under forkleet, apnet bukkesmekken og vippet den stive pikken min forsiktig ut. Hun sa hun skulle teste noe, tok handen ned under forkleet og strok den opp gjennom laret mitt for hun sier “jeg hadde lett ridd deg, hun vet ikke hva hun gikk glipp av”.

Leave a Reply

