Jeg Vet Du Er I Ferd Med A Bli Vat I Skrittet, Like Mye Som Jeg Kjenner Jeg Er Kat Og Hard Under Gylfen I Buksene.

Hos gynekologen

Hun var apenbart i gang med
behandlingen. Sma
fitter, beklager sjargongen, jeg kan gjerne holde meg til det profesjonelle
legespraket men jeg har erfaring med at a gi den kvinnelige skjeden navn og
ord er viktig for a fa et mer personlig forhold til det. Fra stillingen jeg satt i sa jeg hvordan
instrumentet ble fort sakte men sikkert opp i meg ved siden av de tre
fingrene som sperret ut fitta og jeg kjente at hele fitta mi ble vidd ut og
fylt og tilslutt rommet en gjenstand og flere fremmede fingre. Var det
lesbisk jeg var?Hva hadde hun tenkt a gjore?
Noen ganger tok hun takk i tappen og bare runket den litt, dro den lille
forhuden frem og tilbake, eller nappet i den, smorte pa mer salve og ga meg
noen sma rapp til.

Legen foretrukk ikke en mine mens hun behandlet meg. Er du ogsa
romslig inni fitta di, spurte hun plutselig. Den endre stillingen forte til at jeg kjente fingrene hennes enna
bedre. Jeg beklager hvis jeg kommenterer
litt mer enn andre leger, men det er viktig for jentene jeg har her inne a
hore noen prate mer om sex, kjonnets mange funksjoner osv. Med fingertuppene tok
hun tak og brettet tilside kjonnsleppene min, dro litt i dem slik at de ble
skikkelig brettet ut og skjedeinngangen ble synlig for legen. Jeg tror sporsmalet var mer
legens smaprat med seg selv enn et sporsmal.

Et lite brudd pa vegtrafikkloven

Jeg horer de sma hikstene dine og vet at den forste orgasmen ikke lar seg stoppe. Sa dreier du hodet for a se deg for for du setter bilen i bevegelse og kjorer avsted. Jeg lar fingrene gli helt opp til der larene motes pa nedsiden av det glatte kjonnet ditt, men jeg rorer det ikke, ikke na. Jeg vet du er i ferd med a bli vat i skrittet, like mye som jeg kjenner jeg er kat og hard under gylfen i buksene. Jeg fortsetter a kile langsmed leppene, roterer fingrene forsiktig over kjonnet utenpa, sa omt og forsiktig som jeg klarer. Jeg ser pa fingrene mine som mest av alt far meg til a tenke pa fingrene mine etter en time i badekaret. Jeg kjenner jeg blir varm, at hjertet dunker og pulsen slar litt raskere, na nar jeg vet du er naken under.

Pikekos

Kjente bare hvor trangt det var og hvordan det vate varme slukte fingeren min …
vi rulla nesten bor over gulvet…
Hun avbrot tankene mine da hun kyssa meg i gjenn , denne gangen var det ett heftig tungekyss…
Smilte til meg … – far jeg lov?
Jeg var helt varm og kjente at jeg snart kom…

Leave a Reply

