Det Var Fredag Klokken Hadde Passert 1400 Og Sa Frem Til En Hyggelig Kveld Med Randi.

Det er lyd i Lidvard

Han gjor meg gal!

Jeg legger meg over han, kysser han nedover magen og pa innsiden av larene. Likte du det ikke spor jeg? Jeg gjor det samme med den andre til jeg kjenner han vrir seg under meg.
Jeg trekker meg unna og beordrer han pa rygg, han er ikke helt villig men han far bare finne seg i det. Han begynner a massere nedre del av ryggen min, og jeg stonner nar tomlene hans presser seg oppover innsiden av larene mine og jeg kan kjenne kuken hans mot rompa mi.  Sa trykker han kuken inn i meg og den glir rett inn i den trange, vate og varme fitta mi. Øynene hans glinser av kathet og han presser rompa oppover og trenger enda lengre inn i munnen min. Vi faller sammen i sengen og han gir meg et sexy kyss og blunker lekent til meg.

Forste gang pa nudiststrand

Ho sto foran meg a dro i pikken med rolige tak,mens jeg lot neven min finne veien til skrittet hennes.

En gang hadde jeg forvillet meg inn pa ei nudiststrand.Jeg var rundt 20 ar og oppdaget at alle gikk nakne omkring,uten a skjule seg med noe. Du far lov a kjenne hvor vat jeg er,hvis du vil..” Da den var helt inne,kom jeg med en gang,og sprutet alt rett i fitta hennes. Sa ho og dro meg etter kuken mot et buskas der vi kom i skjul for andre.Da jeg trakk meg ut,rundt det sad nedover larene hennes. Jeg kledde meg ogsa naken og fant meg en plass hvor jeg kunne ligge a sole meg. Etterhvert begynte de a apne kjonnene sine med fingrene,dro i de sma kjonnsleppene og blottet hele kjonnsapningen mens de lo og fniste.
Hver gang de skulle pa do eller i annet arend,sa gikk de rett forbi meg,mens de smilte og sa pa meg. Jeg begynnte a miste kontrollen,og narmet meg utlosning. Den eldste jenta hadde enna tak rundt pikken min.Jeg hadde fatt en kraftig reisning og tenkte at det ville vare best a legge seg pa magen.

Gummiweekend

Åpne den sorte posen, ta pa deg klarne, rekkefolgen star i posen. Den ble tatt ut av munnen min og det var jo klart hvor den skulle. Var ikke vond a be og not stunden med buttpluggen brummet i baken. Ny melding pa telefonen. Hun la seg oppa meg og kysset og koste meg. Det far ogsa resten av natten bli. Den var oppblasbar, og den hadde vibrator. Ventet ingen pakker, men kvitterte og tok med pakken inn.

Det var fredag klokken hadde passert 1400 og sa frem til en hyggelig kveld med Randi. Anna hadde kropet ned mellom beina mine i sugde pikken min, den stod som en pale.

Det var liksom ikke bare a reise seg a ga.
Selv om de til daglig brukte telefonen til oppdateringer av de dagligdagse hendelser, var det sa mye a snakke om.
Svetten rant, og bindet for oynene forsvant.
Panikken overveldet henne, hun kan ikke rore seg.
Et sort silketorkle.
Det var uvanlig hoyt til taket, og rommet var utstyrt med tunge mobler, sannsynligvis chesterfield, et merke som hun aldri hadde hatt noe sarlig til overs for, men som hun etterhvert hadde lart seg og kjenne igjen.
Forresten var det ikke bare oynene som var vakre.
Det hadde vart en litt for vill tur pa byen.

Leave a Reply

