Et Par Minutter Gikk, Og Sa Ringte Det Igjen.

Fra drom til virkelighet

Du hadde pa deg en stram sexy hvit bokser og hodet pa kuken din stakk oppom. Behovet for en kald ol og kjole seg ned med var pafallende, jeg ruslet derfor ut pa kjokkenet og hapet at ingen skulle se hvilken tilstand jeg befant meg i. Jeg hadde dromt om a vise deg sa lenge… Jeg var dyvat mellom beina, og saftene rant nedover larene mine. Jeg kunne hore at du tok deg sammen for a ikke stonne hoyt, det var tross alt bare en tynn dor som skilte oss fra resten av verden.

Jeg var pa forspil i gar, i leiligheten din som du deler med sin soster.

Telefonen

En av Geirs hender glir nedover maven min, stopper et oyeblikk for a klemme pa den ledige puppen min, for den fortsetter nedover maven og forbi den smale stripen med har som star igjen pa mitt nybarberte venusberg. En stiv pikk finner veien inn i munnen min, og jeg nyter den lett salte smaken idet leppene mine glir nedover, og omslutter en stadig okende del av denne herlige pikken.

Akkurat na stryker Geir meg forsiktig over haret. Spent pa hva som na skal skje, kler jeg av meg og apner doren. Han syntes tydeligvis at jeg brukte for mye energi pa omradet rundt, og deg gjor jeg vel ogsa, men jeg vil ikke komme. Et par minutter gikk, og sa ringte det igjen. Skjelvende blir jeg et oyeblikk sittende rolig, for hender tvinger meg til a begynne a heve og senke kroppen. Jeg er alene i stua, stearinlysene er slokket, og hele underlivet mitt brenner.

Men det varer ikke lenge. Den presses inn helt til jeg kan kjenne fuktigheten og varmen fra mitt eget kjonn sla mot handbaken, som holder nesten helt i enden av vibratoren.

Primitiv lordagsmorgen

Men hun var slank, og velsignet med hoy forbrenning. Haret hans hang rundt ansiktene deres, og da hun apnet oynene og sa inn i hans kunne hun sverge pa at de gnistret. Det rakk helt ned til korsryggen, og skjegget minte om en gammel MC-veteran sitt. Herregud, han var deilig!Han var ingen overbygd muskelbunt, men han var ikke en man sa pa som en svekling heller. Et lite grynt fortalte at han horte henne, men definitivt ikke var enig.

 

Fem minutter seinere la hun pa armen og strok over brystkassen hans. Av en eller annen grunn hadde koppen hun bar inn tidligere blitt kald.

Passiv alpinkjorer

Out of the blue sier du at du er trott og ma forte deg i seng sa du far en tidlig start pa dagen. Kroppen min foles som tusen stjerner i en kjempeeksplosjon.. `Nei` sier jeg, `du far ikke lov`.
Jeg var ikke med pa kortspillinga, for jeg har egentlig aldri vart noen dreven kortspiller, sa jeg bare bestemte meg for a droppe det fra starten av. Lover deg at hvis du stopper skal jeg finne pa noe grusomt. Kysser litt rundt forst for a bli kjennt, bare for a passe pa at det blir best mulig for deg. Det gjor vondt og jeg gir  fra meg et lite stonn av smerte.Du tar hendene mine og presser de bak pa ryggen min mens du biter meg pa halsen.

Holder pikken din med en hand mens jeg kjartegner ballene dine med andre.
`Hva faen er det du driver med?Mens jeg ertet deg med a `tilfeldigvis` komme borti redskapen og jeg kunne se du rodmet litt.

Leave a Reply

