Nar Vi Begge Fikk Slike Oppmuntringer I Hverdagen, Bidro Dette Spesielt Godt Til Sexlivet.jeg Gikk Ned I Baten For A Fa Pa Meg Noe Tort.jeg Snudde Meg Nede I Byssa, Og Sa At Han Reiste Seg Som For A Skjule At Han Glodde.jeg Var Pa Seiltur Langs Sorlandskysten Med En Kompis Og To Vennepar Av Han, Som Jeg Ogsa Hadde Mott Et Par Ganger.

Seilturen, del 1

Etter noen sekunder dro han seg ut av henne, og den halvstive pikken hans kom til syne igjen.Hendene hans hadde funnet veien til brystene hennes, og han forsynte seg grovt av godsakene. De andre lo av oss, men fant raskt tilbake til sitt. Nar vi begge fikk slike oppmuntringer i hverdagen, bidro dette spesielt godt til sexlivet.Jeg gikk ned i baten for a fa pa meg noe tort.Jeg snudde meg nede i byssa, og sa at han reiste seg som for a skjule at han glodde.Jeg var pa seiltur langs sorlandskysten med en kompis og to vennepar av han, som jeg ogsa hadde mott et par ganger. Han satte raskt opp tempoet, og synet av pikken som gikk ut og inn av henne, sendte meg over kanten, og jeg fingret meg selv til en herlig orgasme. Dagene ble dratt ut i det lengste, sa vi fikk mest mulig ut av dem. Christian er en trivelig fyr fra Østlandet, som gir mye av seg selv, og finner pa mye artig. Jeg puttet en finger inn i meg selv, og kjente pa hvor utrolig deilig det var.

Ensom i sengen

Fort smetter han bikinioverdelen av meg da jeg reiser meg litt opp, fort drar han trusene av meg og med en nesten brutal, lidenskapelig bevegelse bretter han bena mine ut og presser dem mot magen min, slik at jeg blir liggende og skreve med knarne boyd. Har allerede onanert en gang, men det var visst ikke nok. Sa lukker jeg oynene og tar fram drommen.Det sprer seg ned til musa og jeg kjenner de sitrende bolgene som forteller at jeg kommer igjen. Jeg smyger hendene under dyna, drar trusa av meg og skrever godt med bena. Lite interessant.

Videofilmen

Na sitter Stine a rir kukken hans, men Fredrik titter spent over skulderen
og nyter filmen.Stine gar ned pa kne og suger dem begge. Hun suger dem annenhver gang.Hun stonner og skriker. Kameramannen zoomer inn pa fitta hennes.

Min lille ferieromanse

Du stonnet tungt og la deg frem over meg, tok den bankende pikken min i munnen, tok den dypt ned i halsen, helt til du brakk deg litt. Vi satte oss i sofaen og apnet en flaske vin, du satte deg godt til rette i armkroken min, de rolige omme kyssene ble etterhvert mer lidenskapelige.Jeg kjente at jeg ble vat i hele ansiktet av saftene dine, not den herlige duften av fitta di, og begynte a la tunga bearbeide den deilige fitta. Jeg lo og sa “bare ta sa mye du onsker du jenta mi, det var nydelig a kjenne munnen og halsen din rundt kuken”
Sann la vi lenge og slikket og sugde hverandre, det gikk ikke lenge for din forste orgasme overmannet deg. Jeg boyde meg ned mellom larene og slikket i meg saften din, “mmmm, sa deilig du smaker jenta mi” smilte jeg.
“Kom” sa jeg, “sett deg pa ansiktet mitt, la meg utforske deg med tunga mi”.
Det gikk ikke lange tiden for du satt i bare g-streng og bh, og jeg i bare boxer. Du ristet oppa meg, klemte larene rundt hodet mitt mens du stonnet og ynket deg. Du boyde deg frem mot meg, strok meg over kinnet og ga meg ett raskt kyss pa kinnet.

Leave a Reply

