Et Sekund Er Jeg Nesten Igjen Overlatt Til Din Vilje, Men Sa Sprenger Min Seg Igjennom Igjen.

Lettjente penger, del 2

Jeg spurte henne om hun hadde tenkt noe mer over det vi sist hadde snakket om?Jeg spurte om det gikk bra, og det gjorde det.La meg fa se litt pa deg. Hun stonnet da jeg satte opp tempoet, og snart klarte jeg ikke a holde noe mer tilbake.

Jeg gikk for a hente kaffe til oss, og jeg sa ikke noe for jeg hadde satt meg godt til rette i sofaen.

Jeg grep rundt begge anklene hennes, og dro beina hennes fra hverandre. Eller, ehh, det er bare litt rart liksom, om du skjonner?Jeg spurte ikke noe mer, og tenkte jeg skulle gi henne den tiden hun sa tydelig trengte.Jeg stonnet da den trange fitta hennes klemte rundt den store stive kuken min, og jeg la mer press pa, og gled forsiktig i bunn av henne.

Siri

Her stanser vi og kliner og kysser skikkelig for forste gang. Hei, pappa sier Siri. Folger du meg opp til hytta? Vi skal jo gifte oss likevel. Har dere kjent hverandre lenge da, spor faren. Hun merker nok hva jeg tenker pa. Frir du, smiler hun mot meg i det musikken ebber ut. Ikke billedskjonn, men med langt lyst har, fine former og et stralende smil. Mye sovn ble det ikke denne natten, og det har vart mange netter senere med lite sovn og mye elskov. Jeg og et par kamerater hadde dratt til nabobygda for a ga pa plattdans en kveld i august. Jo, jeg tror det svarer jeg, og folger etter Siri mot et anneks der hun sover. Far kuken ut av buksen og kjorer i henne det beste jeg kan.

Fredag

Pa bussen til byen satte vi oss nesten bakerst, og vi katet hverandre enda mer opp ved a befole hverandres velduftende kropper, og kysse varmt og sensuelt. Den ble bare enda hardere nar du vrikket baken din mot den. Du danset sexy foran meg med buktende bevegelser da Anne gikk bort til deg og ble med. Dere danset intimt igjen, rolig, sexy… Jeg not det hele fra sofaen med en deilig drink i handen og en voksende kul i buksen.

Catpeople

Hvordan skulle vi forholde oss? Nar du lofter kjolen slik at den blir liggende som et slor over ryggen min sniker det seg en liten bevisst tanke inn i meg “truser” eller snarere mangelen pa de. Sjelene vandrer sine egne veier og vi er fullstendig ubevisste pa hva som skjer rundt oss. Nar hendene dine nar midt pa leggen min er det nesten som a bli svidd av varmen fra de, der moter de bare strompene. Tilslutt er det kun endorfiner igjen som holder meg oppe. Bare skifter over til a bruke katten slik at slagene far en mer sviende effekt.
Nar du kom inn pa lysningen med de morke veggene av furutrar folte jeg med en gang at du var den “ene” den som kunne vare min evige sjelevenn, vi kjente hverandre sa godt fra for, men med lange avstander imellom oss sa var det aldri blitt til noe mer.
Ved den siste pakallelsen faller en ugle inn, den gjor det hele helt perfekt. Vi ser pa hverandre, smiler. Fellesskapet vi na har gjor det hele mer fullkomment pa alle vis.
takk min venn for at du var til!Lar viljen flyte over i intet. Et sekund er jeg nesten igjen overlatt til din vilje, men sa sprenger min seg igjennom igjen.

Leave a Reply

