Wenche Smurte Oljen Utover Begge Skinkene Mine Med Sirkulerende Bevegelser Og Narmet Seg Rumpehull Og Fitte.

Min studine

Etter leggene masserte jeg fotbladene og tarne, jeg vet at en del av oss kvinner ha spesielt erogene soner i fottene. Etter en av forelesningene etter ca. 1 maned kom hun bort til meg og spurte om hun kunne fa noen rad for hvordan hun kunne ga ned i vekt og forhapentligvis holde tritt med sine medstudenter i den fysiske delen av studiet. Jeg begynte a tenke pa at det tidligere i vinter hadde slatt meg at hun hadde det samme drommende blikket nar hun sa pa meg, helt til hun ble oppmerksom pa at jeg merket det.

Wenche ba meg sette meg pa huk med ryggen vendt ut fra benken. Det varte ikke lenge for jeg kom i en kraftig orgasme samtidig som Wenche hjalp meg frem det beste hun kunne, stadig med dobbeldildoen inne i seg.Det var tydelig at hun bet pa for hun ble igjen staende med dette drommende blikket. Slik fikk vi rort vare kjonn mot hverandre og vi fant ganske raskt rytmen. Wenche smurte oljen utover begge skinkene mine med sirkulerende bevegelser og narmet seg rumpehull og fitte.

Besoket

Jeg kommer voldsomt, bare noen sekunder var det som skulle til, har venta sa lenge.

Har venta lenge pa deg, na. Vet du kan lukte hvor opphisset jeg er, det gjor deg kat. Na er det du som styrer, star pa albuene sa pikken kan treffe akkurat der, deilig. Fortsatt uten et ord, de eneste lydene er mine, pusten har stanset, bare sma stonn kan hores. Leker med hodet, tunga sklir rundt, lager monster og streker, kjaler som om det var en iskrem.

Snur meg, na trenger jeg deg inni meg, styrer pikken pa plass, du stonner.

Utsikt fra Floien

Det tok ikke lange tiden for jeg kjente
den deilige folelsen bygge seg opp i meg. Ute skinte solen, og
det var varmt. Du ville ikke komme
enda, selv om det var like for. Tydeligvis tenkte du det samme, for du samlet beina
dine litt og grep meg om hoftene. Du visste akkurat hva du gjorde og fikk
meg til a slappe sa godt av. Sa la jeg handen pa plass igjen og masserte forsiktig
og kjente hvor klar jeg var.
Siste knappen gikk opp og hendene mine gled oppover magen og brystet
ditt, over skuldrene og tok med seg skjorten din. Provende.

etter ca 5 minutter sa han at han matte ga.
sa kom han bort til meg og hvisket: Flink jente.

Og det var sa godt, forst gjorde han det sagte, sa fort sa hardt og sa sakte
igjen og jeg not vart eneste stot og kunne ikke fa nok av han.

Sa sa han at jeg bare skulle holde meg rolig, sa kjente jeg noen kjolige
hender som befolte rompa mi, for de gled over min vate mus.
Og han sa sa deilig mus du har, sa kjente jeg han trekke seg unna for han
sakte skle pikken inni meg sa det surklet.

Leave a Reply

