Gir Meg Et Kort Skoleskjort Med Stromper Og En Singlet.

Drommenaboen

Plutselig kjente
jeg blikket hans pa meg og sa opp. Jeg klarte ikke dy meg lenger men matte legge handa
pa laret hans…matte kjenne hvordan det var a ta pa han. Jeg tenkte pa a
trekke til meg handa men kunne ikke, det var for godt a endelig kunne ta pa
han, jeg lot den heller gli litt lenger opp. Han tok meg hardt og brutalt akkurat sann som
jeg hadde dromt om sa mange ganger for.
Vi begynte a bli varme og svetten glinsetpa jons panne. Slikk meg stonnet jeg til slutt.

Sexy Biltur

Jeg setter meg ned. Men det du ikke vet, har du ikke vondt av..Piner meg selv, holder den mot klitoris til det er rett for jeg kommer, for jeg lar den gli bort over laret mitt. X gjor jobben sin stadig raskere og hardere.. Gir meg et kort skoleskjort med stromper og en singlet. Et nytt ynk slipper mine lepper, et litt annerledes na, fylt av kathet og lengsel.. At du elsker dette, at du er sjefen. Du tar tak i nakken min.. Spesielt nar du pa en mate gleder deg til det ogsa.. Nei.. jeg skal bare bruke dette som glidemiddel jeg…Inn hit!” Du har handen din plassert med et godt tak i det venstre laret mitt.

Nar det regner

Varsomt og kjarlig ned i dynene, og der ble jeg liggende pa ryggen med en pa hver side. Simen smilte. – Bare ligg du, sa gjor vi resten.Andreas visste hvordan jeg ville ha det na – det visste de begge to.

Jeg holdt rundt Simen. De la meg ned, de to elskerne mine. Jeg har ingenting a gi akkurat na, sa jeg. Jeg slappet fullstendig av med en deilig mann i hver armkrok, folte meg trygg og elsket, og kunne knapt ha det bedre! Men hendene pa Andreas’ rumpeskalker kunne jeg nyte a kjenne musklene nar han beveget hoftene for a fore pikken ut og inn i munnen min, og sa jamret jeg fornoyd da Simen gled inn og stanget til bunns.

Min strenge herskerinne, del 6

Til ingen nytte, selvfolgelig. 4 ukers avholdenhet gjor sitt og han skjonner at hans slavetilvarelse er i ferd med a utvikle seg til et helt nytt niva.
Jeg fikk rett. Domina og jeg vil ha mat og sa er det sengetid”
Skuffet iler jeg ut pa kjokkenet og toalettslaven har vett nok til a krype etter. Herskerinnen ler litt stygt og sier kort:
“Det er tydelig a se at toalettslaven gleder seg til straffen sin” og Domina ler med henne. , spor Herskerinnen kaldt.Slikker og kysser dem, samtidig som jeg takker ydmykt for en slik are.

Leave a Reply

