Kom Da, Du Ma Hjelpe Meg Sa Hun.cathrine La Seg Pa Magen Foran Fittene Vare Og Byttet Pa A Suge Og Slikke Klittene Vare.vi Jukket Mot Hverandre.

Den man elsker den tukter man

Jeg vet ikke hvor det kom fra. Feil ? Plastsaken og et bankende lem gjorde at jeg ikke sov mye.Det vil holde sorge for at du ikke et javla oyeblikk glemmer hva jeg gjor i natt.   Og ?

Jo – jeg angret ? at jeg fortjente a fa igjen med samme mynt. Du kan vare hjemme og vaske sa hun. Mente hun det virkelig?to ar ?   sa hun.

Gode venninner

“fitta mi banker, jeg er sa kat at det er ikke til a holde ut”
Hege brukte stralen mellom sine egne ben.Hun skot underlivet frem og satte den harde stralen mot klitten sin.Hun nolte litt, men sa “ahhhh, far jeg smake fitta di, Marte?
Jeg ble sittende mapende og kat ved siden av.
Cathrine satte seg pa kne i badekaret og lot tunga gli over magen til Marie og ned mot den bankende fitta.Hun stonnet og apnet seg anda mer.

Forsiktig begynte Hege a barbere fitta til Marte.
Sa tok Hege en god sprut barberskum i den ene handen. “kom da, du ma hjelpe meg” sa hun.Cathrine la seg pa magen foran fittene vare og byttet pa a suge og slikke klittene vare.Vi jukket mot hverandre.
Akkurat da satte Cathrine seg opp.
Provende strok jeg henne nedover ryggen og rundt pa rumpa.

Gutt-gutt fantasi

Han tok av seg skjorta og buksa a la seg ned pa senga akkurat der hvor jeg la for noen sekunder siden og beordret meg til a begynne a suge skrittet hans, mens bokseren enda var pa. Jeg kjente at den ene fingeren hans strok meg litt rundt hullet for den forsvant og dukket opp igjen ved munnen min og han sa stramt, «Slikk» og jeg slikka av saden hans som nettopp hadde kommet ut av rompa mi. Jeg fikk ikke alt ned og noe rant nedover kuken, ballene og ned mot rumpa hans og jeg matte slikke i meg alt. Jeg gikk opp og vurderte a snu pa vei opp trappa, men gikk videre til jeg fant rommet som var rundt svingen av en gang og det eneste rommet der. Plutselig kjente jeg et par handjern smette rundt henda mine, for enda et par ble satt i senga og de forste handjerna sa jeg var lenket fast til senga.

Sa la jeg der da, rundtpult med sad utover ryggen, pa magen og rennende ut av rompehullet. Da han kom til senga beordret han meg rundt sa jeg la pa magen med rumpa opp i varet. Sa jeg tok pa meg klarne a trasket ut av rommet meg sad smurt utover magen, ryggen og litt fortsatt rennende ut av rompa, men la meg vitende om at det ikke ble den siste gangen jeg kom til a fa kuk i rumpa.

Leave a Reply

