Av Kukken Nar Hun Hadde Den I Seg.

Vinternatt

Det gjorde ingen
ting han hadde deilig kuk og jeg hadde det deilig. Min mann tok meg med ut pa byen.
Du var oppe ved baren etter drinker. Utrolig at en drom kunne vare sa realistisk. Jeg folte du skjov meg inn doren. Vante fingre gled
lett over mitt svulmende kjonn og jeg stonnet lett. Sloyfet middagen, giddet
ikke sitte pa en kjedelig resturang og vente pa mat.
Sa ble alle borte og jeg befant meg hjemme pa mitt eget soverom.
Vi ristet oss gjennom en dans blandt halvnakne jenter og saggegutter med
kjetting, piercing og tato.

Hadde hatt oss noen skarpe for vi gikk hjemmefra.

Trine far drommen sin oppfylt

Han
kunne se de morke kuseharene hennes gjennom den gjennomsiktige g-streng
trusa hennes. Jeg skulle senere fa se at hun
gikk adskillig lengre opp i alder, men det er en annen historie.Jeg var redd for a miste henne, sa jeg sa ikke annen rad enn at
jeg matte fa la henne gjore det hun onsket.
Frode tok tak i kukken sin og plasserte den mot fitteapningen hennes. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle reagere pa
denne maten. Sa trakk Frode seg ut av henne, og satte seg
pa kne bak henne, mens han stottet seg pa hendene sine.
Den svare kukken hans hang slapt mellom bena hans.

Han smilte til henne og la seg over henne. Jeg
skjonte nesten ikke hvordan den svare kukken fikk plass i fitta hennes. Fitta hennes gled opp og ned
over kukken, og hun not hver cm. av kukken nar hun hadde den i seg. Hun rykket til da han stappet
kukken sin inn i henne.
Frode presset det han kunne, og snart var han helt til bunns i henne.

Jag vil ha en italienare…

En av dem vinket med handen. Hun var apenbart i himmelen, og nar ved a komme flere ganger, men trass i at hun stimulerte seg selv, klop seg i brystvortene og gned klitoris, kom hun aldri helt over kanten. Deretter motte hun blikket til Geir, og rodmet av skam mens hun forsiktig provde a lofte seg av den imponerende pikken som hadde vart helt til bunns i henne. Han la en finger under G-strengen oppe i korsryggen, lot den gli nedover i sprekken og sa vidt berore den lille rumperosen i det den passerte sa hun gispet til, og sa mote de overraskende vate foldene lenger nede. Anne satt utalmodig og bladde i et gammelt Se og Hor mens hun ventet pa a komme pa stranden.

Rollespill mot dusjen…

Jeg skyver meg litt unna, i det du titter frem fra forhenget, og jeg vet ikke om du har sett meg, men det virker ikke sann, eller du spiller deg in i rollen, og lar var a avslore noe. Jeg kan se, og jeg nyter det jeg ser. Du beskriver hva du gjor, at du kler deg for anledningen. star det… Jeg svarer bare… Du henter frem et sapestykke, og stiger inn igjen, men na ser jeg hele deg delvis skjult bak forhenget, men mer enn nok. Forst titter jeg opp, for jeg stille som bare det, sniker meg pa tarne opp trappen trinn for trinn. Na kan jeg se hvordan du behandler kjonnet med et par fingre, mens det varme vannet peker rett i mot leppene. Og jeg kan tydelig se den vate frukten din gjennom den gjennomsiktige strompebuksa under.

Na snur du deg enda mer mot meg, og jeg puster tungt. .Jeg kan se du apner munnen na, og dusjhodet begynner a rotere raskere, rundt og opp og ned, frem og tilbake, delvis helt inntil, sa litt ut, og kroppen din begynner a vugge..Jeg kan tydelig se du fingrer med de, oser de, og jeg aner at du mistenker meg for a ha kommet.

Leave a Reply

