Hun Sa Mot Meg, Og Sa Mot Linn.

SMS til begjar

Han tenkte en del pa dette. Som oftest var det slike som at toget er forsinket eller ma jobbe overtid noen timer. Ungene lop rundt i huset og lekte og det ble bare til at de satt og kjalte lett med hverandre. Pikken hans stod stiv enna, men han kjente at den ville falle sammen snart og trakk seg sakte ut av henne.
De spiste middag. Hun la handen sin pa kjonnet sitt og strok over sine svulmende kjonnslepper.

Pa skolen…

Jeg sto a stirret greide ikke a bevege oynene fra ham, han var hoy, muskulos med bla oyne og lyst har. Jeg hadde endelig fatt smakt litt av himmelen. , da jeg kom ut av toalettet hadde jeg et bredt smil rundt munnen.
Han gikk ned trappene til kantinen og videre inn pa toalettet, jeg merket ingen andre rundt meg katskapen tok overhand. Han begynnte a tro til hardt han ble nesten aggressiv, dengte innpa, jeg kjente at jeg var pa bredden av a komme, Da jeg plutselig kjente noe skyte ut inni meg og fylle meg opp i alle kroker, det var da jeg kom, den folelsen var vidunderlig hele kroppen sprudlet jeg kjente at jeg fikk en glede strale ut av meg, det var da jeg sank sammen i en hop pa golvet.

Inne i timen satt jeg a tenkte pa det stygge varet ute, det haglet ned, jeg hadde blitt 18 ar sist uke og na lurte jeg pa hvorfor hverdagene mine hadde blitt sa kjedelige. Han masserte klitorisen min som jeg aldri hadde blitt massert for, jeg digget d, jeg var virkelig i himmelen.

Middagen

Na var det Ellen som kom i en serie med orgasmer hun stonnet, hylte, lo og ristet over meg, samtidig som jeg kjente at Nora fikk sin orgasme av kuken som skled ut og inn av fitta hennes. Ellen og Nora sa pa meg, rodmet litt begge 2, de sa pa hverandre, smilte. Jeg sa at Linn smilte til Anita, for hun henvendte seg til Ellen og Nora. Vi hadde hatt mye deilig sex, og Linn er en aktiv kvinne som liker a bestemme litt og det er helt greit for meg, ja mer enn bare greit. Hun sa mot meg, og sa mot Linn. Utrolig flotte begge 2. Na har Linn og jeg vart sammen i 3-4 mnd og det jeg skal fortelle om her, er det bare noen uker siden jeg opplevde.Na kom Ellen tilbake, hun satte seg pa ansiktet mitt…..mmmmmm…deilig klitoris.

Leave a Reply

