«na Er Det Din Tur» Sa Du Med Et Lurt Smil Om Munnen.

Nattbading del 6: To gode venninner og en ung mann

“Jeg kommer, gud som jeg kommer” skrek plutselig Gro. Det som imidlertid stod klart for det to venninnene, var at de onsket a kjenne hverandre igjen pa samme mate som den gangen pa seilbaten sammen med Hans. De hadde ogsa sendt en del e-poster til hverandre i lopet av sommeren hvor innholdet hadde vart ganske detaljert mht.

Han hadde kledd seg naken og de la ved siden av hverandre, mens Astrid pustet ut. Hun hadde pa seg den nye bikinien som var litt for liten.

Kroppen hennes strammet seg og hun eksploderte over ansiktet til Astrid som slikket henne rundt apningen.
“Voldsom sa toff du er blitt da”, svarte hun ertende. , svarte han ertende og fortsatte.

Strandfesten

Der la du, naken, i maneskinnet og sa pa meg. Der satt du deg ned, og jeg snudde meg hoflig unna. Jeg trakk den ene handen oppover det hoyere laret ditt, og presset en forsiktig finger inn i det vate hullet ditt. Boxeren min var fremdeles vat etter at vi badet i stad, og dette var kanskje greit, for et par gledesdraper skal man ikke se bort i fra at hadde kommet. «Na er det din tur» sa du med et lurt smil om munnen. Dere var jo borte i halvannen time?!Du satte deg ned pa kne, og tok meg i munnen. Du bare smilte lurt mens du slet med knappene i den nye buksen min. Jeg kjente lukten av en kvinnes opphisselse mens jeg narmet meg mer og mer. Jeg tenkte pa det som hadde skjedd og med en gang jeg kom ut fra skogen motte to av mine beste kamerater meg. «Gucci» -sa du og sa pa meg. Du dyttet meg opp med et stonn, og reiste deg.

Min larerinne

, tenker jeg umiddelbart, “den gode, gamle og vanvittig ydmykende avvisningen kommer na, og jeg ma heretter se helt andre retninger enn mot henne i veiledningsmotene vare. Jeg kjenner hennes myke bryster mot mine sma, og jeg foler pa en lyst jeg aldri har vart i narheten av med en mann. Vi blir sittende mens de andre gar, og jeg kjenner meg litt nervos for at jeg for forste gang skal sitte alene med henne i et lukket rom. Nina.

 Hun reiser seg plutselig opp fra stolen og rekker ut handen som et tegn pa at hun vil jeg skal gjore det samme. Jeg erter henne ved a la tunga fare langs kantene pa trusa, med smastopp innom det aller mest folsomme iblant. Jeg lar tunga sirkle rundt, og smabiter pa henne, noe jeg antar hun liker i det hun gir fra seg sma klynk. Jeg lar enda en finger gli inn, mens jeg fortsetter a suge pa klitten. Jeg puster lettet ut og tenker hun enten ikke forsto min tiltrekning til henne, eller at hun rett og slett bare oversa det.

Hendene vare farer sakte og kontrollert i alle retninger pa hverandre, og noen smastonn kommer fra oss begge.

Kroppen hennes skalv som om den skulle statt naken pa et isfjell, han trykket underlivet sitt mot hennes og hvisket med intens kjarlighet i stemmen, at han var klar, klar for a ta i mot hennes safter og klar for a gi henne sine edle draper.
De hadde vart sammen en stund, i dette frodige, vakre paradiset og blitt kjent med hverandre ut og inn. Hun kjente hvordan det boblet i underlivet, hun ville ha ham.
To mennesker alene, bor her i fred og harmoni, i ett med dette skjonne uberorte stedet.Han loftet henne opp, satte henne varsomt ned pa penisen som sto stiv av spenning.
Han bar henne ned fra det opphetede fjellet, som med sine smilende rode oyne, innhult i fjellet, smilende iakttok vart skritt det forelskede paret tok. Kroppene deres smeltet seg sammen, vart eneste har reiste seg av lyst og begjar. Han merket hvordan orgasmen buttet i han, den ville slippes los na. Hemmeligheten ville alltid forbli i fjellet, deres yndlingsplass i deres gronne, frodige paradis.

Leave a Reply

